theindependent

bättre sent än aldrig

Publicerad 2012-07-09 02:06:30 i Allmänt

ska väll göra som alla andra och lägga upp betygen.
Datorkunskap: VG
Engelska A: VG
Engelska B: G
Estetisk verksamhet: VG
Företagsekonomi A: VG
Företagsekonomi B: MVG
Småföretagande: VG
Historia A: VG
Praktisk marknadsföring: VG
Idrott och hälsa A: G
Arbetssätt och lärande: VG
Kommunikation: VG
Matematik A: VG
Naturkunskap A: VG
Rättskunskap: MVG
Samhällskunskap A: VG
Samhällskunskap B: MVG
Svenska A: VG
Svenska B: MVG
Moderna språk, steg 4: G
inte helt fel värdelösa betyg men de räcker inte så att säga. Ligger på 15.5 tror jag det va, men behöver 17.0 för att komma in på civilekonomi programmet så det är bara att slita arslet av sig sista året! Mitt mål till nästa år så att säga, inte ett enda g... Sen hur långt det kommer gå det är en helt annan sak. Men mål måste man ju ha :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela