theindependent

1,14

Publicerad 2012-05-06 17:22:47 i Allmänt

Härligt, nu har man tagit sig runt ullvirundan 1,14 tog det. Känns helt okej vill dock kunna klara de på 1 kommer krävas en hel del träning innan de ska funka. Känner att mina lår och vader inte riktigt räcker till för att jag ska klara de. Men det är bara att kämpa på. Känner ju att de ger resultat och tiderna förbättras så helt fel kan de inte va. Kände dock att jag fuska ganska brutalt med maten igår, fick i mig lika korv och ägg sen senare på kvällen några tuggor av en macka jag hade med. Dags att skärpa sig nu!
Bjuder på en träningsbild från i fredags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela