theindependent

At the end everything will have a meaning

Publicerad 2012-05-06 14:43:31 i Allmänt

Tjo! igår jobbade man då, gick väll helt okej med tanke på att det var crusing igår och väldigt mycket folk. Lite jobbiga fyllon och massa komentarer när man stod i kassan. Men en lång kväll på jobbet var inte helt farlig de var en hel del skratt också.
Idag så blir det helt enkelt att ta det lugnt, skrev precis klart ett arbete som ska redovisas imorgon. Duktiga jag har itne gjort någonting på det de senaste 3 veckorna. Haha börjar fundera på vad jag gjort de senaste veckorna egentligen? Nu ska jag väll försöka rycka upp mig och komma ut en stund, kanske tar mig en powerwalk när älsklingen ska iväg och spela fotboll :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela