theindependent

Whats going up, Will sometime come down

Publicerad 2012-11-08 20:48:17 i

Dagen börjades med att kolla film i skolan. Förmodligen n av de konstigaste filmerna jag sätt. Efter de vart det i alla fall iväg och äta innan vi skulle befinna oss i labbet för lite dna analyser och liknande. Efter de vart det hålla några förhör innan jag åkte hem.
Hemma har jag mest tagit det lugnt, upptäckte lite saker som jag helst inte velat se... Saker som tidigare skadat mig så grov att jag förmodligen inte skulle suttit här (vilket förmodligen varit bäst för de flesta). Men vad kan jag göra, jag är bara jag. Förstår dock inte att man fortfarande gör såhär när man vet att någon tidigare gått igenom det gång efter gång och försökt slippa ifrån allt minst lika många gånger. Men ändå ska man fortsätta.... Vet inte vad jag ska göra längre

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-11-08 21:28:44

Puss finis, du vet vart jag är<3

Svar: klart jag vet, tack för att du ställer upp babe <3
Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela