theindependent

Kärlekens egna dag

Publicerad 2013-02-14 09:02:56 i Allmänt

En helt onödig dag om du frågar mig, varför ska vi ha en speciell dag då vi måste uppvakta personer i våran omgivning? De är väll meningen att vi ska göra de jämt? 
De heter väll att man ska älska varandra i nöd och lust, och inte på alla hjärtans dag. Nej jag tycker bara att sådanna här dagar är till för de olika butiker som kan tjäna in lite extra pengar på att lura på folk massa småsaker, Saker som vi egentligen borde visa varandra varje dag hur mycker ni betyder.! 
Just nu sitter jag och käka frukost, riktigt gott med äggröra, bacon, en liten fruktsallad av mango, hallon, banan och annans. Sen den stora kaffekoppen. Ska väll snart fräsha till mig lite och gå iväg till tandläkaren. Få mig en utskällning där för att sen gå iväg och fixa en alla hjärtans dag grej till pojkvännen. Ska plocka fram lite små härliga saker som jag har hemma i garderoben för hans skull. Tyvärr saker som ni inte kan få se. 
Sen blir de tillbaks hit och fixa i ordning här så allt är fint tills han kommer hem. 
men puss på er, och hoppas att ni har någon att spendera alla hjärtans dag med, en mamma en pappa, vem som hellst, för kärleken finns överallt, vare sig de är 14 februari eller någon annan dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela