theindependent

Måndag, skapad enbart för att plåga

Publicerad 2013-02-04 21:52:38 i Allmänt

Ännu en måndag, en ny månad. Men inte fan känns de mindre jobbigt för de. 
Måndagarna kunde inte vara värre heller.. Börjar morgonen med att åka med tåget 8.16 alldeles för tidigt känns de som, fast egentligen är de inte det. Bara jag som är bortskämd med sovmornar. Men att behöver börja veckan med 2,5 timmars tyska. För att sedan käka och sen plåga sig genom 3 timmars matteC. Värre kunde de ju knappt bli. De är tur att jag har så mycket awesome människor runt mig som gör denna 3 timmars matte lite mindre smärtsam. 
Kan dock inte undvika att de är den värsta dagen i veckan. Efter de få dagar då jag måste jobba, något som jag absolut inte har tid med just nu. I alla fall min första dag som jag ska klara utan mitt beroende... 
Känner ju ganska fint hur humöret svänger! Vet inte hur många gånger jag gått från överycklig till att vilja slå ihjäl någon idag. Kan inte rå för det, ni får helt enkelt vänja er just nu. 
Nu ska jag väll krypa ner framför tvn en stund, känner att jag behöver lägga mig ner och lugna ner mig om jag ska lyckas somna någon gång så jag orkar upp och träna och äta imorgon bitti, detta eftersom jag nu MÅSTE äta frukost för att inte få mina anfall, vet inte hur de ska hjälpa men tydligen. Har ju inte haft något sen i fredags, då jag faktiskt hade käkat frukost... Men men nu tänker jag chilla. Ni får väll njuta av den här så länge. 
Btw den som ger mig den här till alla hjärtans dag kommer jag typ göra allt för! Hur söt som helst! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela