theindependent

om du känner för ett ligg äre lugnt för mig

Publicerad 2013-02-08 21:01:37 i Allmänt


Jag vill bara ha en stund med dig
Softa under täcket, rulla runt med dig
Snacka skit och toka lite skunk med dig
Men vill inte tvingas till att vakna upp med dig
Tänker inte spela dum för dig
Vill inte att du grinar dig på grund av mig
Det vore tjockt med synd för nån så tung som dig
Men om du känner för ett ligg så är det lugnt för mig
Ja det är lugnt för mig

Fredag, ännu en gång. Tagga inför en massa gibb ikväll för att vakna med ångest imorgon. Jobb imorgon natt, dock bara 4 timmar. Så har hela dagen på mig att koppla av. Ska väll försöka träna lite också i helgen nu när jag börjar få tillbaks känseln i ryggen. Sitter dock med ångest över matteprovet på måndag. Men har förmodligen fått tag på en miniräknare så jag ialla fall kan räkna ut talen.. Helt stört att man måste ha en miniräknare för 1000 kr för att kunna läsa matte c :o 
Men ska man komma någonstans måste man tydligen lägga ner lite pengar på det också. Får väll se vad som händer imorgon men tror väll att de blir kika innebandy innan, man åker hem och tränar och spelar lite för att sedan glida iväg till jobbet. Söndagen kommer ialla fall att spenderas uppe hos pappa. Ska lyckas räkna något som förmodligen inte kommer hända och ett nytt omprov kommer att väntas. Känns så bra att jag kommer klara matteC. 
Men nu tänker jag dra mig upp några leagues, om man slipper alla noobs och afks på lol. Men har ni tråkigt lägg till lurifixen! 
Ciaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela