theindependent

sex 101

Publicerad 2013-02-07 18:24:17 i Allmänt

 
En liten teaser, du anar inte vad jag skulle kunna göra med dig!
 
En torsdag, men inte vilken torsdags som helst. Idag bar det av till västerås och skolan. där blev det chilla en timme innan vi drog oss vidare till lunchen. Efter det skulle jag vänta på Emelie och Amanda för att röra oss vidare till ruths i västerås där vi skulle leta efter balklänning. 
De va brutalt värre än att komma in i en godisaffär! De va klänningar överallt och de första vi ser är ett par som ska gifta sig och provar ut bröllopsklänningar! Om man vart sugen! 
Slutade med att vi stod och provade en hel del klänningar fram och tillbaks, dock fanns de inte riktigt rätt storlekar för oss men de skulle de självklart fixa ifall vi valde någon av dem. Jag hittade en som jag älskade! men känner inte att prislappen var värd det när jag lika gärna kan beställa min andra till halva priset och tror dock att jag blir mycket nöjdare med den. Men den får ni inte se förns det är dags!  
Nu tänker jag tjocka i mig lite godis och chips, slå mig ner framför lol och hoppas på lite bättre teams idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela