theindependent

Helt förstörd!

Publicerad 2013-01-19 13:08:02 i Allmänt

Totalt paj efter inatt. Inte på grund av  lanet utan för min sjukt störda kropp som håller på och lägga av.
Börjar bli så otroligt trött på det här nu. Det konstanta illamåendet, och hur man helt plötsligt känner hur hjärtat börjar rusa för att sen behöva lägga sig ner för att inte spy rakt ut eller vara orolig för att ramla av stolen. När jag hör hjärtslagen slå hårdare och hårdade, snabbare och snabbare. Sen blir allt snurrigt och jag ser inte längre vad jag har framför mig. Börjar bli lite orolig vad detta kan vara för något. Men som att de inte skulle vara nog med att man mår dåligt av att stå eller sitta upp så känns de verkligen som att man är full när man lägger sig ner. Så idag blir det att kontakta läkaren för att se när jag kan komma ner så de får kika efter vad som är fel. Annars ska jag väll upp till pappa en stund och sen tillbringas resten av dagen med plugg i sängen för att undvika yttligare anfall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela