theindependent

Smile, cause no one can take that from me!

Publicerad 2013-01-14 20:45:24 i

Jaha då skriver jag enbart för att sysselsätta Alicia! Så vad ska man säga... Hon är en fördjävla bra vän, fast hon kan vara bra muppig ibland! Men de är tur att hon finns vem ska man annars sitta och skratta hela dagarna med! :D
De är tur att de finns sånna som du, annars skulle jag ha otroligt tråkigt och jag skulle nog anses skogen konstig om jag satt själv längst bak i klassrummet och hade massa konstiga saker för mig. Puss på dig!
Idag har jag inte gjort så mycket mer än varit i skolan och softat där. Måndagar är verkligen våra värsta dagar men de är tur att vi är ett sånt härligt gäng på matten så man inte får tråkigt. När jag väl kommit hem så har jag legat i sängen resten av kvällen. Hade planer att träna och laga mat, men när ingen av oss visade sig vara hungriga så slutade de i att vi hamnade nere på rummet. Snart måste jag väll orka mig upp för att åka ner till kb-hallen och kika på träning. Vad jag ska spendera min tid där med vet jag inte. Så har ni tråkigt hör av er!
Ciao!

Kommentarer

Postat av: Alicia

Publicerad 2013-01-14 20:51:21

åååååå börjar ju gråta typ <3 fint skrivet brooooor!

Svar: De vet du Brur! <3
Amanda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela