theindependent

Vill bara vara din prinsessa

Publicerad 2013-01-08 22:52:19 i Allmänt

Varför kan jag inte få ha de såhär på min bal för?!
Inte lite avundsjuk jag blir...
Men här ligger jag iallafall och funderar över saker och ting. Imorgon ska pappa iväg på hjärtklinik. Håller tummarna för honom samtidigt som jag inte kan sluta tänka på hur jag skulle reagera ifall de visar sig att något är otroligt fel.
Men om vi släpper de för en stund så ligger jag väll mest och funderar på hur balen ska bli. Är så otroligt lycklig över att vi fick ha någon bal, de är en sån sak som jag längtat efter sådär jättelänge. (oväntat eller) Känner mig så otroligt tjejig när jag länkar en sådan video och sedan pratar om hur mycket jag drömt om en sådan bal. Men vem vill inte få uppleva något sådant.
Idag har jag väll inte gjort allt för mycket. Varit iväg till skolan i några timmar, fick i princip ingenting gjort så kändes ganska onödigt. Efter det hem till pojkvännen och träffa honom en stund innan jag åkte upp till pappa där jag ligger nu. Har även lyckats limmat ihop alla minan övre tänder. Hur jag lyckas med sådant vet jag inte. Skulle iaf öppna limtuben och på något vis lyckades jag få halva tuben lim i munnen, självklart var detta superlim också så nu har jag lim i hela munnen som ligger och kliar lite lagom. Men lyckades iaf få bort det värsta.
Nej nu tror jag att jag ska krypa ner och kolla på a cinderella story.
 
bjuder på en bild från Hanna också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda

tjenare folket. Här är då jag, en nu nitton starka vårar. Krigar mig fram genom livet och alla dess oväntade motgångar. Tar livet med en nypa salt och leker väll igenom de mesta. En riktig livsnjutare skulle man kunna kalla mig, varför hålla sig inom ramarna när de finns så mycket annat utanför! Och tar jag mig inte utanför av ren vilja så lyckas jag väll ramla över kanten eftersom jag förmodligen är den klantigaste människan jag känner. Men vad gör ett blåmärke när man lever livet?

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela